Bezorgen
Op deze pagina lees je alles over bezorgen: wie de vervoerder is, wat er gebeurt als je niet thuis bent en de levertijd van onze producten.
Op Pokon.nl kun je de volgende producten bestellen:
Bij alle andere producten kun je een verkooppunt vinden door te klikken op de knop “Koop online” of “Zoek verkooppunten”.
Onze producten liggen in verschillende warehouses waardoor wij leveren met verschillende vervoerders:
Ja, voor iedere bestelling ontvang je een traceercode zodat je jouw bestelling in de gaten kunt houden. Let op: soms komt het voor als je niet thuis bent dat een plant wordt bezorgd bij de buren of bij een pakketpunt. Je ontvangt geen briefje in de brievenbus wanneer dit gebeurt. In de track and trace kun je dan de locatie van jouw pakket achterhalen.
De aaltjes en de watermeter kunnen bezorgd worden in de brievenbus. Wanneer dit geen mogelijkheid is kun je in de traceerlink afleveren waar je pakket is gebleven. Soms wordt het pakket bij buren afgegeven, maar er kan ook gekozen door de bezorger om het pakket nogmaals aan te bieden of af te leveren bij een servicepunt. Je kunt in de traceerlink ook je voorkeuren opgegeven, hier wordt door de bezorger dan zoveel mogelijk rekening mee gehouden.
Planten worden als je niet thuis bent vaak afgeleverd op een plek rondom je huis. Mocht dit geen optie zijn, kan de bezorger er ook voor kiezen om het pakket opnieuw aan te bieden, het pakket af te leveren bij de buren of het pakket naar een PostNL servicepunt te brengen. Houd de track and trace in de gaten. Het is ook mogelijk om in je PostNL account voorkeuren aan te geven.
Bij ieder product op onze webshop staat de levertijd aangegeven.
Wij rekenen geen verzendkosten op onze website. Verzending is altijd gratis.